نمایندگی یخچال ال جی
نوشته شده توسط : ihc

نمایندگی یخچال ال جی مرکز سخت افزار ایران، خدمات مرتبط با این دستگاه را به کاربران ارائه می کند. ال جی یک شرکت چند خوشه ای کره ای است که تولید کننده لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی است. از نظر کیفیت، یخچال های این شرکت جز محصولات باکیفیت بازار لوازم خانگی محسوب می شوند؛ ضمن آنکه ال جی برای هر سلیقه و برای هر فرد با وضعیت مالی مشخص، اقدام به تولید یخچال های گوناگونی کرده است. با توجه به استقبال هموطنانمان از یخچال های ال جی و لزوم وجود مرکزی معتبر برای ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر یخچال، مرکز سخت افزار ایران، نمایندگی یخچال ال جی را راه اندازی کرده است.
اکنون با گذشت دو دهه از تأسیس این مرکز، ما توانسته‌ایم در حوزه فروش و تعمیر لوازم خانگی الجی ، باکیفیت ترین خدمات را به کاربران محصولات این شرکت ارائه کنیم. مرکز سخت افزار ایران یکی از مجهزترین مراکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال های ال جی است. تمام مشتریانی که از این خدمات بهره‌مند گشته‌اند می‌دانند که در صورت بروز هر گونه مشکل در یخچال های ال جی، تنها با انجام یک تماس تلفنی می توانند نسبت به رفع مشکل اقدام کنند. در ادامه مطلب خدمات این نمایندگی را بیشتر شرح خواهیم داد.

نمایندگی یخچال LG

واحد فروش در نمایندگی یخچال ال جی

به اطلاع آن دسته از عزیزانی که قصد خرید یخچال اصلی و اورجینال ال جی را دارند می رسانیم که مرکز سخت افزار ایران، یخچال های اورجینال ال جی را در بخش فروشگاهی خود قرار داده و شما می توانید برای خرید مدل مورد نظر به این مرکز مراجعه کنید. تمامی یخچال های این مجموعه از گارانتی معتبر برخوردار بوده و از خدمات پس از فروش نیز بهره مند می گردند.
همکاران ما در نمایندگی یخچال ال جی ، پس از خرید دستگاه توسط شما، جهت نصب یخچال و ارائه توصیه های لازم درخصوص استفاده از آن، همراهتان خواهند بود. تمامی دستگاه های موجود در نمایندگی فروش یخچال ال جی، اصل و اورجینال بوده و با قیمت مصوب و قانونی ارائه می گردند. شایان توجه است که این مرکز عضو اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی بوده و در چارچوب قوانین و مقررات، محصولات خود را جهت خرید عموم، عرضه می کند.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

خدمات پس از فروش مرکز سخت افزار ایران سبب شده تمامی کاربران از خرید یخچال ال جی آسوده خاطر باشند؛ چراکه یقین دارند اگر مشکلی در دستگاه بروز کند، مرکزی معتبر و تخصصی برای رفع مشکل آن وجود دارد. نمایندگی تعمیر یخچال ال جی مرکز سخت افزار ایران، توانسته طی سال های متوالی با ارائه خدمات باکیفیت و با ارزش، خدمتی بیاد ماندنی و قابل اعتماد برای مشتریان به ارمغان بیاورد.
تعمیر انواع قطعات یخچال ال جی مانند تعمیر کمپرسور، تعمیر موتور، عیب یابی المنت و موتور فن یخچال، تعمیر برد، تعمیر آب سردکن، تعویض لاستیک درب، رفع ارورهای دستگاه و مواردی از این قبیل در واحد تعمیرات یخچال الجی انجام می شود. افرادی که کار تعمیر یخچال را در این مرکز انجام می دهند، افرادی مجرب و کارآزموده می باشند و آموزش های تخصصی را در این زمینه سپری کرده اند. بنابراین می توانید آسوده خاطر تعمیر یخچال خود را به نمایندگی یخچال ال جی در مرکز سخت افزار ایران بسپارید.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در تهران

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تهران دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این مرکز -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیرات یخچال LG (ساید بای سای ال جی ، یخچال فریزرهای چند درب و یخچال های تک درب ال جی ) به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.
مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی ال جی تهران با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیر یخچال ، قادر به ترمیم تمامی عیوب و رفع اختلالات یخچال ال جی می‌باشند. خدمات مرتبط با تعمیر یخچال ال جی در تهران، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تهران و تحویل یخچال معیوب به کارشناسان تعمیر است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می شود.
شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر یخچال ال جی در محل» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است. در این روش پس از شرح نوع اشکال و اختلال پیش آمده در دستگاه ، آدرسی که قرار است تعمیرکار به آن اعزام گردد را به همراه شماره تماس خود ثبت می کنید. کارشناسان تعمیر پس از ثبت درخواست، توسط متقاضی، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند.

تعمیر یخچال فریزر ال جی در محل

یخچال فریزر معمولاً دارای دو درب، یک درب در بالا و یک درب در پایین است. در مدل‌های قدیمی یخچال، فریزر با فضای کمتری در بالا و یخچال در پایین قرار داشت اما در مدل های جدیدتر معمولاً یخچال در قسمت بالایی قرار دارد و درب پایین مخصوص فریزر می باشد. در این نوع دستگاه ها، فریزر حجم بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر دارد. این نوع یخچال ها با استفاده از برنامه از پیش طراحی شده ای که در آنها تعبیه شده است می توانند دمای یخچال و فریزر را متناسب با نیاز کاربر و محیط مورد نظر تنظیم کنند.
افراد بسیار زیادی دارنده این  نوع دستگاه ها می باشند. با اینکه تا چند سال پس از خرید این نوع دستگاه ها، نیاز چندانی به سرویس و تعمیر آن نخواهد بود اما با افزایش کارکرد دستگاه و استفاده نامناسب از آن، مشکلات غیرقابل اجتنابی می‌تواند در دستگاه بروز پیدا می کنند. رفع این مشکلات مستلزم عیب یابی و تعمیر دستگاه می باشد. در این شرایط از طریق تماس با واحد تعمیرات یخچال ال جی در منزل می توانید دستگاه خود را تعمیر نمایید. تکنسین اعزامی با به همراه داشتن تجهیزات مناسب جهت عیب یابی و رفع مشکل در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شود.

تعمیر ساید بای ساید ال جی در محل

جا به جایی یخچال های معمولی کاری دشوار و زحمت آفرین است چه برسد به یخچال های غول پیکر ساید بای ساید ال جی. از همین روست که تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با این دستگاه‌ها تنها به صورت سرویس در محل ارائه می شود. تعمیر کمپرسور، تعمیر موتور، شارژ گاز یخچال، رفع ارورهای یخچال، تعمیر برد، تعمیر یخ ساز ساید بای ساید، تعویض لامپ، تعویض فیلتر و مواردی از این دست از جمله تعمیرات و سرویس های یخچال ساید بای ساید می باشد.
افرادی که از این نوع دستگاه ها استفاده می کنند حتماً از جادار بودن، کارایی مناسب و زیبای قابل توجه آن اطلاع دارند اما ممکن است با مشکلاتی نیز در این نوع یخچال ال جی مواجه شوند. برای مثال می توان به عدم یخسازی و سرد شدن آب در آب سردکن یخچال، سر و صدای زیاد موتور، اتوماتیک نکردن یخچال، بسته نشدن درب یخچال، روشن نشدن دستگاه، داغ شدن کناره های یخچال، روشن نشدن لامپ و نمایش پیغام های متعدد اشاره کرد. اگر از کاربران این دستگاه هستید برای دریافت خدمات تعمیر یخچال ال جی در منزل با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال ال جی , تعمیرات یخچال ال جی , نمایندگی فروش یخچال ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 124
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: